RED.NAILS.TIERD.MIND.-M.J

trots mina elva timmars sömn är jag fortfarande trött. brukar nästan vara piggare när jag bara sovit cirka fyra timmar. har dessutom suttit och pluggat hela kvällen, vilket man inte blir piggare av, och försökt peppat mig själv med jullåtar och lussebullar eftersom jag inte har någon jul feeling alls men måste säga att det gick sådär =/ nu är det väl dags att sova. ska upp sex imorn. usch. på em ska jag till syster och julbaka men innan det ska jag klippa mig, och försöka hinna träna..... ska önska mig en kamera av pappi i julklapp för det är så tråkigt när man inte kan lägga upp bilder här tycker jag!!

GLÖM INTE BORT NACKA GYMNASIUMS JULFEST DEN 16 DECEMBER

latero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0