bahamas kanske!?

japp, så va det tillbaka till skolan igen. kunde ha känt mer ångest men det är långt ifrån kul! har två nya ämnen till våren, straffrätt och kvinnligt/manligt. sträffrätt kan nog bli kul men kvinnligt/manligt känns as flummigt men ändå intressant. läraren mumlar mest på findland svenska och skulle nog gått i pension i år men tänkte why not? tar sista klassen. tack!
hade dessutom italienska idag, va faktiskt ganska kul. ska nog försöka börja uppskatta det igen!

tänkte på hur lätt påverkad man är när man är trött. inprincip vad som helst kan bryta ner en totalt. det räcker med att en viss person säger ett ord och tårarna sprutar ut som om man vore galen eller något. men istället för att vara så hård mot mig själv så skyller jag på mina fruktansvärt och pinsamt dåliga sömnvanor (borde veta bättre?!) och att man natten till söndag kanske blundade i max 30 sek. men folk börjar faktiskt bli pinsamma, samtidigt som tårarna (verkligen) sprutade kunde jag inte sluta störa mig på vilken jävla tönt personen i fråga är. skämms!



någon frivillig resekamrat?
nu ska jag nog ta något att äta. min middags vän verkar jävligt upptagen. ovaligt!

Kommentarer
Postat av: Rizzo till Alfahonan

Hej Alfis! Jag hade lätt varit på om jag hade haft para :/

2009-01-13 @ 22:02:19
URL: http://rizzo.blogg.se/
Postat av: Alfis!??!?!

haha alfis?

aa fett bror kul det varit assow. bara chilla på playan och checka guzzar <3

2009-01-14 @ 23:17:31
URL: http://juliamoore.blogg.se/
Postat av: Rizzo till Alfis

Du kan checka in guzzar så checkar jag in katteR'

2009-01-15 @ 21:07:10
URL: http://rizzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0