don't stop me know

en helg inte riktigt som alla andra kanske.
fredagkvällen gick fort, åt middag tillsammans med stella ragna och amanda. eva och anton satt mest och kollade på och höll oss sällskap. stella och jag kom fram till att vi kanske inte borde flytta hemifrån riktigt ännu när vi insåg att vi knappt kunde handla mat på egen hand och ännu svårare blev det när vi skulle bära hem matkassen. var hemma strax efter elva eftersom man skulle upp och jobba kl åtta dagen därpå.
efter att jag jobbat åkte jag hem till sandra och skulle göra mig i ordning inför marcos födelsedags middag. sminkade oss och klädde om, fit for fight. åt på la cucaracha, as god mat :) drog sedan vidare och träffade massa trevliga nya människor. min tjejkompis amanda som fyllde 18 under hösten hakade på ett tag. sen blev det ett sent trevligt samtal och en massa koffeintabletter imorse.
va på bio idag och såg twilight, har bara sett den fem gånger nu haha. va på bio med amanda och ellen, jätte mysigt! fick mig ett vredesutbrott efter bion så vi tog en kaffe tillsammans så att jag kunde lugna ner mig. sen åkte jag och amanda ut till nacka :)


ibland blir man förvånad över hur saker förändras så drastiskt. från att bara ha en person i huvudet hela tiden, som egentligen inte ens borde va där med tanken på hur han beter sig, så ändrades mycket under en kväll och nu finns det helt plötsligt en intressantare person i mitt liv. ser fram emot och lära känna honom!

nu ska jag nog se ett gammalt avsnitt av the hills sen sova! BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0