"he got somethinG"

för er som känner mig vet ni att jag kan ha lite problem ibland, när det gäller ensamhet. men nu får det fan räcka. pratade personen som varit "the one" och vi har inte setts på ett tag nu och kommer inte ses förän om kanske några veckor och de sista han sa innan han la på va "sköt dig nu så ses vi om några veckor"! vem fan säger nått sånt? klart som fan att jag sköter mig men hur det än ligger till så här väl inte han med det och göra? (när katten är borta dansar råttan på bordet). nä men blev verkligen besviken när han sa så! stick och brinn. när vi ses ska jag berätta precis allt jag känner för honom, sanningen. sen ska jag ta hand om mig själv. sen kanske det finns någon intressant människa som väntat på mig?
hoppas det! he got something! (they all do)


när man är brun?
:)

Kommentarer
Postat av: Rizzo till Alfis

SV: haha jaa Cedric är ju LÅÅÅNGT ifrån lika snygg som Edward!!!

P.S. Du borde ta det lungan på kärleksfronten, chilla (som uttalas TJILLA;)!

2009-01-20 @ 16:23:25
URL: http://rizzo.blogg.se/
Postat av: alfiiie till rizzo

amanda, har du någonsin sett mig sårad? ^o) HUH?

nä men kärleksfrånten, jag är en brunstig alfahona som leker av mig lite bara :D (usch va äckligt det där lät hihi)

2009-01-20 @ 21:20:26
URL: http://juliamoore.blogg.se/
Postat av: cecilia

Hehe, det är lugnt :) Visst det ska nog fungera, har bokat nu :) står på 8:onde plats på cykel men kön minskar nog. Ses i skolan!

Puss & Kram



här är mitt mobilnummer, om det skulle vara något annat så är det bara att skicka sms eller ringa :) 0762433114

2009-01-21 @ 07:37:30
URL: http://ceciliastjernkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0