rock'n'rolla!

igår hade amanda och stella sin rockmiddag/fest. kvällen började med hamburgemiddag (mums) sen försvann öl efter öl och efter några timmar stod man som idioter (rock idioter) och dansade i stellas vardagsrum. ölburkar och platsglas flög omkring, eller aa.. nästan iaf!
jag stella och amanda delade på ett flak så vi blev ganska fulla men man borde aldrig tagit den där sista (sprit med sprite dessutom, as äckligt). blev ganska apfull så behövde vila en stund haha :) tillbringade småtimmarna med min manvän.
tack amanda och stella, det va as grymt!!! sköna bilder på facebook dessutom haha

idag ska jag åka på kryssning, skit tråkigt! trodde att jag skulle komma hem imorn men kommer tydligen hem på tisdag morgon?! as värdo. vill verkligen inte åka på kryssning?! ännu mindre spendera en dag i helsingfors!
men men, måste väl börja göra mig i ordning. ska åka om 50 min! 
 
pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah vi hade galet kul!

2009-01-04 @ 23:04:39
URL: http://rizzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0