a cinderella stroy

idag är en riktigt bra dag. morgonen började dåligt men med tanken på våra sov vanor kunde vi sova bort all dålig energi. lagade massor med pannkakor som vi mumsade på med sylt och glass :) kan inte bli bättre? bjuda mig på fin restaurang? nej nej, äter hellre pannkakor och myser hemma. äh det är fint!

mamma ringde och var orolig för att jag bara låg här i hans soffa och inte hittade på något att göra. men med tanken på att sommren bjudit på skitväder, vad slår att ligga hemma i myskläder och läsa eller kolla på en mysig dramakomedi? inge sminkandes, inga finkläder utan bara jag och mig själv! imorn ska det ju faktiskt bli fint väder så då kommer jag förmodligen gå ner och sola vid sjön och läsa min bok :) haha jag har blivit en tönt, men fyfan vad skönt. sen ska jag in till staden och träffa ms. westman.  nu är det dax för en dusch och sen krypa till sängs. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0