ÄH STICK

usch vilken sommar. inte många soliga dagar. sitter hemma och är så mätt så jag knappt kan resa mig från soffan heeh :/ det blixter, dunder och monsunregn ute. himla kul...


hultsfred var grymt. massa bra musik och hade alla mina fina vänner där. hade iofs fler när jag åkte dit än hem. synd att det på ett sånt ställe ska komma fram vilka ens vänner egentligen är. antar att det inte är förän när man blir lite äldre också som man märker sånt. synd iaf. orkar inte behöva va mina vänners mamma efter några öl, skärp er. ni är väl inte femton längre?


har iaf sen dess bara varit hemma och latat tillsammans med mitt sockerbär, eva och sys! jobbat några dagar och passat på att vara lite sjuk. nu är jag mörkbrunett och mkt nöjd. efter allt två för sega och mätta dagar blir det utgång med sys och nathalie... mm va gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0