nothing compares to me? ;P

klockan är tragiskt nog halv tre och jag sitter och jämför mig med en jämnårig tjej som lägger ut "glamourbilder" på sig själv på sin egna blogg. hon är skit snygg i ansiktet, inget speciellt men snygg men varför gör man nånting sånt? det är faktiskt pinsamt och (föööörlåt) slampigt. synd med en så snygg tjej!

den här veckan har bara sprungit iväg, och jag börjar bli skit stressad :S åker liksom på tisdag, om tre dagar. nu börjar jag få lite halvångest. har ju mitt charmtroll i sthlm så vi lär ju ge varandra relativt mkt huvudvärk under den veckan. plus att jag kommer nog sakna honom. hoppas han förstår att jag är där för musiken och mina underbara vänner. inge jäkla skabbfestivalknull :P

idag är det fredag och är cp otaggad på att gå ut! vill bara ligga hemma och grisa, vilket jag gör ett halvt kilo godis senare :) jag är nöjd hihi

snart kommer min sara hem!!!!!!!!! längtar!

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0