hata katt och råtta på manhattan

var fortfarande bara hemma idag. har varit hemma hela veckan. mitt öga har inte riktigt velat vara med men nu börjar det bli mycket bättre så imorn blir det till att ta mig längre än till huddinge centrum eller farsta haha.. eller idag tog jag mig faktiskt först in till stan och mötte amandA. vi hade massa skojsigt att prata om, äntligen :P var bara med varandra en timma typ sen drog jag ut till lillebrors bal. skit gulligt. kände mig så himla gammal bara. uuusch!
imorn blir det iaf skola ett tag. sen nog hem till anna och spa:a lite! cooooozY ;)



det är helt otroligt hur mycket man ibland "säljer" sig som tjej utan att man ens tänker på det. det kan bara vara en så simpel sak som att man är allmänt trevlig mot en kille och för ett helt vanligt samtal, sen för man plötsligt höra av någon kompis att man själv (tydligen) är helt såld på han och att det inte kommer vara några problem alls för honon att "sätta mig", typ att han har halva inne eller nått liknande.. och just det här är så himla ironiskt. att killar då inte vuxit ifrån den här typiska högstadienivån om att "playa" tjej hit och "playa" tjej dit. alla har inte riktigt insett att många gånger är man fan helt totalt Ointressrad och många gånger är det faktiskt på våra villkor som det kan vara en härlig grej. misstro mig inte, nu låter det som att jag, aa, allt som rör sig men det är inte så jag menar. försöker mer säga att jag tycker det är så roligt när killar tror dom har en i sina små "nät" och så är det väldigt ofta inte. cool it down. kan man inte bara umgås? haha svar nej på den då. OK HÖRS!

och ännu mer apropå killar (suck) så är jag jätte trött på den här ständiga katt och råtta lek som hela tiden är själva flirtens huvudattraktion. men nej, den är as tråkig. vill inte leka den leken längre. tycker den är helt meninglöst och gör mig bara irriterad. tröttnar på hela flirten då och går vidare.. om en kille inte kan visa redan från början, men inte för mycke, att han är intresserad.. vad är det då att ha? när jag vill ses, ska han vara svår. men när han vill och kan osv då ska jag leka svår? hmm.. totalt meningslöst! oxå lite högstadienivå!


(vill bara hålla om dig, och det suger verkligen! ordentligt..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0