i want you, exactly like im used to

ska man våga tro att det kommer fungera den här gången? att just det här försöket är annorlunda. jag vet att det är det, men vad betyder det egentligen. är bara trött på att, förlåt, men faktiskt ödsla tid på något som vi ändå bara lyckas köra i botten. och var ifrån ska förtroendet komma? det lär ju inte precis trilla pladask ner från himlen. jag vet att du sagt att det här är något som ska kunna fungera men jag vet inte själv om jag kan leva med någon som jag inte kan lita på, inte ens för fem öre. how ever, så ska jag ge det ett sista, kort, försök! ska bli intressant och se hur det slutar den här gången... :/

apskön helg! tog det mer eller mindre lugnt större delen av tiden. var ute i fredags med amanda och igår var jag ute, vilket iofs höll på att sluta i kaos men som löste sig och det slutade faktiskt riktigt riktigt bra, tror jag!? beror nog lite på hur man ser det. dessvärre fortsatte det oavslutade kaotiska idag och hade lite att stå i där ett tag, men det var sol och varmt ute så orkade inte bry mig ett smack egentligen men det kan man inte alltid säga.
resten av veckan hör till matlagning och städning. midsommar om några dagar och ni vet alla vad som händer då?!? =D

nu ska jag försöka sova, en dag imorgon också!


Kommentarer
Postat av: Mandis

då fyller du ååååååååååååår :D<3

2009-06-17 @ 23:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0