ögoninfektion, den nya trenden?!

sitter hemma hos sara i hennes säng och lyssnar på musik och tycker allmänt synd om mig själv. mitt öga är svullet och rött. har nog också fått ögoninfektion! sara fick ju det förra veckan och nu är det väl min tur fyfan. tänker definitivt inte att gå till skolan med det här ögat så tar mig ner till akuten istället... kanske kan få lite antibiotika hihi..
för övrigt är jag sliten som sjutton från förra veckan och undrar hur lång tid min reparering kommer att ta. har inte sovit mer än fem, sex timmar en enda natt på en vecka, usch! idag kommer det bli en massa stress med väskor till mamma, suck.

så nu har rosanna redan stuckit till rivieran och idag sticker sara till thailand.. vi andra är kvar i sverige med lite kyla och massa moln, roligt. får väl göra det bästa av situationen :)

nu ska jag äta frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0