till min stora (eller lilla?!) förvåning...

vaknade precis och till min stora förvåning spöregnar det ute. idag går nacka gymnasiums treor ut. det ska åkas flak, gå på studentmottagningar och sen ut på slutskivan.. är det lugnt om jag stannar hemma idag och myser framför tv och kollar på filmen a cup of love!? har ändå kvar massa godis från igår som måste ätas upp innan det blir så där segt och jobbigt att tugga. eller?

sitter i köket tillsammans med sara och snackar strunt, just nu tror jag faktiskt att båda två knapprar på våra datorer som två galningar för att slänga iväg ett sånt här meningsfullt inlägg. har varit med sara både i söndags och idag... jag lyckades till och med ta mig ut på en promenad i söndags runt en sjö som tydligen ligger nästan där jag bor. vi lånade bilen eftersom det skulle bara ta typ en timma då men kom tillbaka fortfarande babblandes som två småtjejer två timmar senare haha.. igår var vi på smyckesutförsäljning och vi köpte smycken för sammanlagt 13 000:- i butikspris... jag älskar utförsäljningar! så nu har jag mitt halsband som jag kommer ha på mig förmodligen hela sommaren, i just love it!

min kära vän cissi är en riktigt liten stalker, hon e grym! hon hade kollat upp en killes födelsedag, han har utgett sig för att vara 26 men har anat att han är äldre men vänta nu ska ni få höra, stackarn, så nu igår när cissi var i sitt bästa essä satt hon och letade på någon typ birthday hemsida (utan min vetskap) plingade det till i min lilla telefon och det löd nånting i stilen med "hej julia :) kollade runt lite på internet för att se hur gammal han är. bor han i hägersten är han 36, bor han i sundbyberg är han 25 eller bor han i norsholm är han 21. hoppas du kan lista ut hans ålder nu haha ;) puss och kram cissi"... visst är hon go! men iaf, vilken jävla tur tänkte jag.. han bor ju inte på nått utav de där ställena. men åh jo! när jag berättade för sara, med glädje, att han inte bodde på något utav de där ställena frågade hon vart han bodde... lycklig som jag va utopade jag ******** och vilken tur att sara är så geografisk av sig, suck, och säger ändå ganska lugn och sansad: men det ligger ju i hägersten.........!

fattar ni?

finns det något mer att disskutera? haha fyfan vad psyk! tyvärr är han fortfarande lika jävla sexig... precis framför mina ögon.

oj nej förlåt. falskt alarm!! han är Bara 35! sorry....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0