heartache on the dancefloor

visst är det så. när solen tittar fram, tittar även stockholmarna fram. alla blir gladare, iaf nästan, om inte annat känner jag mig mycket lyckligare. förmodar att endorfinerna produceras förfullt i mitt huvud och eftersom jag inte tränat på ett bra tag nu heller kan det behövas =) har bestämt mig att jag ska försöka lägga min energi på bra saker och inte trams och diskussioner. det är definitivt värt ett försök!

veckan har bara sprungit iväg. rosanna kom hem från rivieran i söndags och har tillbringat större tid av veckan med henne. i måndags åt vi fin middag på cafe 60. försökte med mcdonalds men det va inte alls populärt =P mötte sen upp sara och efter mycket om och men satte vi oss i en park, åt godis, drack cider och rökte nästan ihjäl oss. fick dessutom sällskap av lite fågelbajs... vill inte säga mer än så! på tisdagen så åt jag och rosen lunch tillsammans med michelle och darlan på scandic hotell. det var jätte trevligt men höll på att smälta bort i sommaren värmen så jag och rosanna tog en promenad ner till thaibåten och svalkade oss på stranden med några öl. för hennes del bar det vidare på allsång men för min del bar det av till helvetet, nästan. ny dag, nya tag =)! vaknade på onsdagen av att rosanna lovade sina pannbiffar imorn till middag =D och sen med ännu flera nyheter. hennes lilla flirt fredrik och hans kompis danne "bjöd" med oss på ett evenemang anordnat av lifestyle. det var skit trevligt och vi drack massa rose =)
dagen till ära har vi agerat hundvakt åt dannes colden medans dom jobbade, vi låg mest och solade men gick på promenad till sjön och svalkade oss lite tillsammans med maybe (hunden). typisk sommar vecka!

imorn blir det mysmiddag hemma hos rosanna med massor av vin och drinkar. ska fira mig i efterskott och sen blir det förhoppningsvis utgång! rosanna viskade något om caféet?! låter hursom väldans trevligt! har bara liiiite klädångest plus att jag saknar mitt sockerbär!! åhhhh








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0