25/3

Känns faktiskt ganska skumt att ha börjat blogga här igen. Gav upp min kändis idyll på metrobloggen, fick inga pengar. Jag är nog alldels för girig haha :)

Idag kunde man definitivt känna att våren är påväg. Det va hur varmt som helst i solen! Satt ute en bra stund idag vid lunch tid med Rosanna och Anna som var så lyckliga så det spruta ur öronen på dom. Nyss när jag stod i duschen slog det mig plötsligt att nu är det bara en och en halv vecka till påsklovet sen åker jag faktiskt till Rom en vecka, fan vad skönt. Sen är det redan slutet av april och bara en månad tills alla betygen sätts. Jag undrar verkligen hur det kommer gå med matten, kan man gå ut med ig eller vad händer då? Har kommit till en dead end zoon, det spelar ingen roll hur mycket jag engagerar mig eller pluggar, jag kan inte! Får väl gå någon jävla sommar kurs eller nått... för det verkar ju så himla kul!? Jag orkar faktiskt inte längre :( Något positivt är iaf att det är löning idag och det är precis vad jag behövde! Konstigt att jag överlever. Jag lyckas ju alltid sätta sprätt på mina pengar typ innan den 28 eller ngt men lyckas ändå alltid ha pengar (mer eller mindre) månaden ut. Nu ska det iaf sparas! Lönen i april kommer vara bajs bajs bajs eftersom jag fick ett eller två pass i mars, mööh! Men vi är påväg mot bättre tiiiider, tjoho!

Efter en lång och alldeles underbar dusch och massa härlig hudlotion ska jag unna mig sömn! saknar min plutt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0