Nu vet du det också!

Lovar du att vara ärlig? Absolut!

Du heter:
Julia Moore

Smeknamn:
Julen, Jullan Gullan/Bullan/Pullan (och katten)

Beroende av:
Cola & cigaretter

Vem behöver du mest just nu:
Det finns bara en som får mig att känna mig speciel (och billig samtidigt hm)


Vad tror folk om dig?
Vill man verkligen det?! Jag tror folk som inte känner mig tycker att jag är elak, men folk som känner mig älskar mig! Haha får man säga så?


Stämmer det?
Faktiskt


Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon och mitt leende


Vad säger du för att imponera på någon?
Är väldigt dålig på att impronera, det kommer oftast ut helt fel!!


Hur imponerar man på dig?
Man har humor och vågar bjuda på sig själv


Brukar du skratta för dig själv? Ja, så fort det händer något kul när jag är själv eller om jag gör något klantigt

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ja typ!

Var bor du? Stuvsta och nacka


Trivs du där:
Både jag och nej!


Äger du några converse: Såklart, mina älsklingar!

Sprit, cider, vin eller öl: Beror på, men sprit kan man väl göra mest med?!


Brukar du bli för full:
Tappar väldigt sällan kontrollen över mig själv så nej!

Vad har du för mobil operatör: Comviq kompis

Är du allergisk i mot något: Katter och pollen :(


Har du haft sex idag:
Nepp!

Nästa mål i ditt liv: Att klara matten och träna ordentligt!


Hur svarar du i mobilen:
Haha beror väl på vem som ringer men typ Tjaaaaaaaaaaaaaaaaa :D


Vem ringde du senast? Rosanna

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon berättade om sin date och jag berättade om my big step


Hur känner du dig nu: Fruktansvärt förvirrad!!


Vad tycker du om fötter: De flesta har dom...


Hade du en bra kväll igår: Mös framför Beck med familjen så aavisst


Favorit dryck på morgonen: KAFFE!


Rakar du benen: Lyckligtvis ja!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte :S


Är du nöjd med ditt liv: Faktiskt inte, har mycket att jobba på!


Är du bortskämd: Hoppas inte det!


Vad gör du i morgon: Stressar kanske, eller tar det jävligt lugnt!


Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag!


Tycker du om någon just nu: Yes!


Om fem månader: Börjar jag sista året på gymnasiet! Och så kanske jag är tillsammans med the love of my life eller galet singel, who knows?


Gröna eller röda äppeln: Gröna!


Vem ringer du när du är arg/ledsen: Det beror på vem som gjort mig sur/ledsen, men antingen Eva, Mamma eller Rosanna!


Är det okej att gråta: Gråta bör man annars dör man!?


När grät du senast:  Ska man komma ihåg sånt?


Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, resa åter resa!


Har du piercing: Ja det har jag, i naveln.


Vill du gifta dig: Aa, men det blir dyrt ;)


Vill du ha barn: Självklart!


Är du bra på att laga mat: Har absolut ingen som helst aning!


Hur vig är du: Ungefär som ett kylskåp.


Vilken är din favoritglass: Ben & Jerrys!

Tror du på ett liv efter döden: Jag försöker...


Tycker du om sushi: Det är bäst!


Biter du på naglarna: Tyvääärr..


Hur ofta tränar/motionerar du: Jätte oregelbundet, när jag känner för det!


Senaste låt du hörde: Pink - Sober


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0