heartbreak city

har börjat nu med min muntliga uppgift tills fredag, dessvärre har jag två till, på torsdag. känns helt hopplöst, men med tanken på att fredagsuppgiften gick bra och flöt vart jag lite taggad. skönt att vara hemma hos mamma, man får så himla mycket gjort här. har varit på ikea idag, älskar ikea, och köpt en klädhänngare men det kommer mera :)

imorn är det redan onsdag, vad händer? har jätte mycket att göra så var tvungen att prioritera allt plugg framför nånting som jag mycket hellre hade gjort! har städat och röjt i mitt rum ikväll, nu är det jätte fint. vill få lite ordning så att det känns som jag bor här och inte att mina dammråttor, usch o fy!

läsa lite straffrätt, sen sova! shululu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0