hittade en massa dopkort idag, roligt att läsa, visste inte ens vilka hälften var ifrån

äntligen så ligger jag i sängen. har faktiskt pluggat fram tills nu. kollar runt lite på internet samtidigt som en himmelsk drog med kent går på repeat. har helt glömt bort den, men nu kan jag inte sluta lyssna ah. idag har varit en riktigt tuff dag med allt plugg och så har jag varit tvungen att röja i mitt rum, det var kaos. har egentligen inte pluggat klart men har två skrivningar imorn så det får gå som det går.. kan inte somna för sent. sen är resten av veckan en fullständig katastrof. har någon slags examination varje dag. varje dag! helgen kommer vara så värd och det kommer vara grymt nice att få slappna av lite. behöver det nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0