låååååååååånghelg och jag klagar inte

gud vad skönt med riktigt lång helg. tyvärr kommer den inte bli så avslappnad. jobbar fredag, lördag och söndag plus att jag har någon slags inlämning månd, tids och onsd. så det blir plugg och jobb. fast inte bara.... ska på middag imorn hemma hos cissi. det ska bli skit mysigt. sen ska man väl ut nånting i helgen, förhoppningsvis! ska försöka att njuta av solen också. om det är någon sol. om inte annat ska jag spela sönder låten tingeling haha, den är ju fruktansvärt bra asså. den kommer definitivt hamna på min top 10 den här sommaren. tillsammans med alla andra bra shlager låtar, hepp!

eftersom man är helt ledig imorn ska man väl nog hitta på någonting, förmodar att det blir några glas vin och färgning av mitt hår hemma hos anna. kan nog bli väldigt mysigt! innan blir det dessvärre plögg och köra bil.. måste fixa körkort någon gång också haha... a lot of love ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0