Lite av allt..

Den här helgen har erbjudit lite av allt :) I fredags spårade det väl kanske mer eller mindre. Eftersom vi började festen redan vid fyra och slutade inte förän tolv timmar senare, eller aa elva, så kan man ju ungefär tänka sig hur det såg ut. Kul kul, men det finns saker värda att bara glömma! Lördagen var mycket lugnare. Låg hemma hos Anna hela dagen till klockan sex sen drog jag hem. Åt en popcorn påse till middag och 1.5 liter cola. Kollade på LaInk och MiamiInk och kom fram till att jag nog en vacker dag borde gifta mig med Ami. Mhhhhh vad snygg han är!! Vid typ halv elva kom Stella och Eva och gjorde mig sällskap. Alla var rätt sega men vid elva taggade jag till som satan. Ville bara ut ut ut och då kom koman för alla andra. Blev inge skumpa party med Micke och hans vänner men jag och Anna åkte till donken och mötte upp hennes jobbkompis och hans kompis istället. Drog sedan hem till kompisen och slappa. Slutade med att vid halv fyra drog vi hem, innan jag och Anna somnade i en hög på hans soffa. Solen höll på att gå upp och fåglarna kvittrade! Roxette's spendning my time på reapet. Myyys! Idag har också bara varit lugnt med sol, stan och pizza bakande med Anna och övningskörning i duvnäs utskog. Nu ska jag plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0