she hates me

ibland känns fakitskt fruktansvärt fel saker väldigt rätt.. eller? men jag har mer eller mindre kommit fram till att man kan inte hålla på att ångra sig och sånt. jag är ju heller inte den som ångrar saker och varför börja nu? allting har väl ändå någon slags mening.. fast det kanske man mest säger för att skydda sig själv och sina egna handligar. hur som helst måste man våga leva lite :) och så länge man mår bra så!

johanna fyllde år i helgen som var så vi var hemma hos henne och åt middag och hade det allmänt bra. senare drog vi in till stan och förvandlade oss till våra bästa ässe och hade det jävligt kul, däremot var efterfesten det sista man skulle vilja kalla efterfest.. kanske mera sovfest om man nu kan ha sånna? haha stört men mysigt. 

nu ska jag äta glass, inte för att jag egentligen behöver någon glass haha, och samtidigt försöka plugga svenska. har prov imorn! sjukt mig! sen är det faktiskt csi :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0