To death do us apart...

herre min gud vilken stressig dag, faktiskt. skulle ha gått upp i hyffsad tid imorse och gått till skolan. övernattade hos en kompis och förhörde mig på själv på min "komplitering" som gick åt helskotta så nu får jag komplitera kompliteringen nästa tisdag istället, yeeäs! sen har jag gjort en massa saker men som faktiskt är hemligt ett tag framåt haha ;) åkte hem och åt hos rosanna sen in till stan igen, filmkväll hos hennes kompisar fredrik och danne, mysigt. har inte varit på filmkväll på evigheter men det var skoj.... kom hem runt 12 och då blev det en massa the hills men jag kan faktiskt inte låta bli att kolla på det utan att bli iaf liiite irriterad. allting handlar och går ut på att dom ska vara så mogna med värsta jobben och sånt, men dom beter sig ju som en bunt högstadie elever allihopa. bara en massa drama hela tiden sen är det faktiskt en sak som jag börjat fundera på väldigt mycket den senaste tiden...
giftemål. det känns som att det är en massa människor som hela tiden gifter sig, uppriktigt sagt, dom gör fan inget annat men sen när det väl kommer någonting då är det ju inte så jävla kul längre. varför ska man gifta sig om man inte verkligen vet att man inte vill ha någonting annat och varför ska man gifta sig när man är så himla ung, och egenligen!! varför över huvudtaget? älskar man varandra mer då för det verkar faktiskt som att det bara går utför... jag har faktiskt mer eller mindre börjat tro på typ halvtöppet förhållande för om man får träffa andra finns det ingen gräns att tänja, då är det inge spännande och då håller man sig förmodligen till samma kille/tjej. skulle man sen träffa en gullig, intressant kille som man vill hooka med behöver man inte må dåligt för det och få en massa huvudvärk.. fast då skulle man lika gärna kunna vara singel! eller eller eller? är bara så trött på att 15 åringar springer runt och förlovar sig bara för att dom varit tillsammans i typ ett halvt år, man kan väl lugna sig lite och bara vara och leva. det måste man faktiskt göra någon gång också. man har hela livet på sig att vara vuxen, förälder och gift så slow it down. man måste väl passa på och leka av sig när man fortfarande är ung för det är inte sexigt att skryta om sin helg fångst (det är det iofs aldrig men kul och höra när andra berättar haha) när man är en fyrtio årig desperat "fräsch mamma söker"... fan asså, man ska inte gifta sig om det inte verkligen är to death do us apart!! (det sa jag och min kille när vi blev tillsammans i sjuan, naaw)

push it och lev för fan! vad gör det om 100 år? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0