BRING.IT.-showme

Kan inte rå för att jag tycker Batman begins är asbra! Sitter som plåstrad framför tvn men tyvärr tar läxorna över Batman, så kompromissade. Gör båda samtidigt, och det fungerar! Blev precis klar med nästan allt. Har lite civilrätt kvar men det ska jag göra imorn och på söndag. Sen måndag och tisdag....(prov på onsdag). Kockar min femte kopp med te för kvällen, snorar som en idiot och halsen gör verkligen ONT :( men skola imorn, så inte tid att ligga hemma och sjuka. Ska dessutom träna imorn, så hoppas att jag inte blir sämre. Sen blir det födelsedagsmiddag och karln ska faktiskt med, mys! Helgens bravader ser vi mer om på lördag, Ragnas födelsedag :)

Sista koppen te, sen bedtime xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0