CAT.

Hör och häpna men vi har fått tillökning i familjen. Vi har köpt en lite katt =) eller den är inte så liten. Köpte han från kattstallet så han är cirka två år, men hur söt som helst! Hur som helst så kommer han hem till oss på fredag så är han på provtid en månad. Hoppas att allting kmr gå bra och att min lilla kattallergi inte blir värre eller märks av. Det ska iaf blir super mysigt =)

Annars är allting som vanligt igen. Tillbaka och frisk från förra veckan med skola och ångest för allt. Imorn är det filosofi semenarium så tog mig faktiskt tid idag och pluggade! Och igår =) kändes både säkert och bra. Återstår att se! Sen imorn ska jag försöka reklamera mina stövlar som jag köpte för ca två månader sen. Dom har gått sönder, både mitt på skon och i en söm. Skit irriterande, dom kostade ändå ganska mycket. Sen ska jag bli hyptnotiserad och få lite pepp =) latero!

Kommentarer
Postat av: Rizzo

har fortfarande inte smält att du köpt en katt :P vad heter den?

2009-11-20 @ 00:56:58
Postat av: Julia

Haha nä det är helt sjukt! Ziggy är dess namn :)

2009-11-30 @ 23:57:39
URL: http://juliamoore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0