GOOD.-GONE.-CONFUSED.

Att bli påmind om att man kanske inte alltid varit den enda för den man älskar kan vara jobbigt. Även om det var flera år sen. Man kanske tänker på hur man ska bete sig för att han/hon ska älska en själv ännu mer än vad han/hon älskade sitt ex? Visst, allt som har med tidigare relationer kan vara känsligt men när borde man släppa? Städa undan allt som kan påminna om den tidigare? Radera/plocka undan fotografier? Jag själv har inte mycket kvar från mina tidigare relationer och det jag har kvar ligger i en kartong långt in i förrådet. Det kan säkert bero på att jag och mina ex inte skiljts som vänner fast även om jag skulle varit vänner med dom idag så har jag en gräns. Vad tycker ni andra? Ska man ha kvar foton och kärleksförklaringar (flera år efter) från sina tidigare kärlekar i typ skrivbordslådan? Behöver faktiskt lite råd :/


Kommentarer
Postat av: Rizzo

kanske inte att kolla på med jämna mellanrum. men det kan ju vara kul att spara nått att kolla på senare, att man ser tillbaka på förhållandet och är glad för det som varit, men det är ett avslutat kapitel...typ? men har man ny partner kanske man inte borde låta det ligga framme, utan typ ha det i en skolåda som du har =) puss!

2009-12-01 @ 17:51:35
URL: http://prospektsmarch.blogg.se/
Postat av: Julia

Tips från coachen :D taack! Håller helt med dig också! Det får icke bli för mkt. Killar som daltar säger vi ÄÄÄÄCK för =)

2009-12-02 @ 00:17:58
URL: http://juliamoore.blogg.se/
Postat av: Rizzo

hahah verkligen :P

2009-12-02 @ 01:21:56
URL: http://prospektsmarch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0