BIRTHDAY-.break-free

är jätte sugen på att bara sätta på mig skorna och gå på en riktigt lång promenad :) det är sånt där fint och mysigt höstväder idag så det vore superb! iställer ligger jag i soffan hos sockerbär och kollar på the city och dricker te. är lite seg från igår.

igår fyllde amanda, och cissi, år. så vi började med att äta middag på la cucaracha (tapas) och dricka massa sangria. sen gick vi till kingstown för att dricka lite billig öl och sen drog vi till metro. det var en perfekt kväll men lagom alkohol och inge drama/kaos!! åkte hem till sockerbär och snacka skit med skandar och doddo som satt hemma hos han och chilla. sen läggdags, vaknade relativit tidigt idag. typ vid ett. så snart ska jag ta mig i skinnet och göra nått :)

ledig hela helgen

   

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0