CHAOS.makelove.to.pie

vilken typisk pest helg. har jobbat både lördag och idag! i fredags va jag iofs hos syster och hade pajkväll! det blev paj till middag och äppelpaj till dessert, sjukt gott. sen blev det åktur genom hela stan och sen hem för att sova. efter jobbet igår åkte jag hem till stuvsta, mamma och peder hade fixat middag med massa god mat. sara va också här så det va trevligt. efteråt fick jag ägna min kväll åt kaos (lite skratt) och en hel del tjaffs. dagen började där den slutade igår med ännu mera tjaffs. började jobba klockan sex, jobba kväll, som kom hem för en timma sen bara. nu måste jag försöka somna, en dag imorn också




mstrpics
fredag&lördag











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0