THATS.not.MY-name

igår kväll hade jag världens godis sug så idag gick jag faktiskt och köpte lite godis för det ville inte släppa taget. känns som jag ätit ett ton och mår gaaanska illa. kom precis på, igen, varför jag alltid säger att jag ska sluta äta just godis. snart tänkte jag ta itu med disken eftersom det icke finns någon diskmaskin och någon tycker om att låta allt stå kvar, argh. tur att jag finnns. sen duscha, lukta lite aussie och rose garden! wäääh..
tänkte ta lite sovmorron imorn (a). har ett möte kl 13 i stan så kändes som jag kunde få sova ut lite då. sen är det barnvakt. karln han ska på kryssning (herregud) så för min del blir det bullfest hemma hos amanda :)

lite bilder från fred (rosa bandet var en rolig grej)







Kommentarer
Postat av: Stellis

haha wää vilka fina bilder! Mer rosa bandet åt folket =)

2009-10-23 @ 23:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0