PRETTY.IN.EMPTINESS-

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV.
gud vad härligt! det här lovet ska jag bara ta hand om mig själv och min karl, han behöver bli ompysslad, och sen ska jag försöka spendera lite tid med familjen. mitt lov ska bli en enda lång sabbat. ska styra bio med mamma, middag med mamma, bowling med lillebror och sen om jag har tid, kanske lite liiiite party :) men behöver ro!

imorn är det super go middag hemma hos anna, förhoppningsvis. det kommer bli skit mysigt och samlas allihoppa och sen kommer förmodligen 18+ gå ut! har saknat att festa med anna. det va typ ett halvår sen, hysh..pinsamt. förövrigt blir det jobba, både lörd. och sönd. blääk. men det är schysst tider.

november highlights
ragna 18 år
eva 18 år
pappi och peder fyller också massa år
sen min cesar 25 år, GRATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTIS ALLIHOPPA (men svindyrt :P)



åh vad jag vill ha den där klänningen och kanske hennes lugg -
Kate Moss - Ph. Inez van Lamsweerde and Vinoodh Matadin for Yves Saint Laurent SS08

Linda Evangelista - Ph: Steven Klein for W Oct 08

Carolyn Murphy - Ph. for Estee Lauder Sensuous F/W 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0