längtar efter lycka

sunday night fever. hemma i sängen och bara latar. blev en hård kväll igår. massa sprit och massa kaos, men det är nog hur de flesta kvällarna ser ut när jag går ut. börjar bra men slutar med mascaran nere på hakan. helt otroligt! va med syster och lite vänner till henne. låg och tyckte synd om mig själv under täcket imorse tills hon ringde och berättade hennes story om vad som hänt efter att gått. den slog min med hästlängder. blev iaf massa sunday night fever med eva hemma idag. hade film och data mys. nu fyller empire of the sun mitt rum med härlig musik och jag väntar på att bli trött. en dag imorn också att överleva!! (boxning klockan sju, efter ett halvårs träningsbreak) HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0