“I need money. You know money. I need to know what you know about money.”

just nu känner jag att någon behöver hejda mig, jag är så nära att köpa ett par christian louboutin skor. kan inte låta bli att älska att dom är så eleganta, men inte för mycket, utan helt enkelt perfekta. till ett par blåa jeans! men.måste.spara.till.sicilien.
i lördags blev det en tur ut i "vimlet". fick för första gången äventyra både f12 och solidaritet. hade super kul (även om jag höll på att smälta bort) men tycker inte att det var så tipptopp som vissa målat upp det till. trodde det skulle vara heaven! kom hem, delade på en flaska cava vilket var löjligt nödvändigt, sen somnade vi som små barn. mådde dessvärre inge bra alls på söndagen. dricker knappt någonting nu för tiden så blir full på tre drinkar och bakas som ett djur, blä, men tack alla gullisar för en super trevligt kväll!
har lyckats skaffa mig en vecka semester denna vecka nu, så det blir till att rå om mig själv och min lilla sjukling. ska försöka träna och göra nyttigheter - städa och betala räkningar yeah! imorn blir det hemma mys hos saris som blivit med valp och på torsdag blir det supertjejkväll hemma hos rosanna och josefin (med satc förhoppningsvis). ska försöka anordna en typisk söndagsfika för min kära familj på söndag, så får jag en världsbäst anledning att baka - det bästa som finns! sen blir det jobb jobb jobb, ska tillbaka till nacka gymnasium och jobba men berättar med om det någon annan gång sen ska jag LÄRA MIG TA FOTON NÄR VI GÖR ROLIGA SAKER! shame on me! nu ska jag se på lite film, mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0