BULL.-TERRIER.

vilken dag! vid lunch kom syster och hennes karl förbi och lämnade deras hundar (jo, jag visste att jag skulle vara hundvakt) för dom ska på lite semester i danmark, skåne osv... lola som är en klass för sig studsade runt i lägenheten som hon förmodligen kände igen sig i och zacke (markus hund) som bara skulle vara med oss över dagen nosade och nosade och nosade! dom är himla charmiga båda två :) c och zacke blev bundisar och låg hela dagen i sängen och myste, så jävla söta.. nu är c helt såld och att bli med hund är en seriös diskussion nu. jag är iofs toppen taggad och har drömt om att ha hund hela livet. det är mycket ansvar men våra olika dygnsrytmer gör att vovvisen kommer ha någon hemma stup i kvarten - lyx! googlar runt på lite kennlar nu men verkar inte som några seriösa kennlar planerar att skaffa valpar än på ett tag :/ googlar istället på vårdcentral för först och främst måste jag bli frisk!!!
imorn blir det -
promenader
gymmet
banken
vårdcentralen
nu blir det - lite to me och sova! super trött :(
snart kanske man är ägare till en bedårande svart vit bullterrier!? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0