DAIMGLASS

har endast kurerat mig den här helgen och det behövdes! det har förvisso varit tråkigt väder och inget "gå ut" väder. åkte hem till mamma igår och åt middag. hela familjen var samlad, det har nog inte hänt den i våras :) åt super god gryta och drack vin, jag och sara satt i köket i flera timmar och bara snackade skit! super mysigt! sov kvar, eftersom åskan hade väl slagit ner i en om man gått ut. det va så mysigt att få sova i sin egna säng igen. har nog inte sovit hemma på hela sommaren, läste en bok och somnade som ett litet barn. mamma väckte mig vid 11 och då hade dom fixat världens frukost :) mamma är toppen! började jobba vid 15 - usch!
imorn är man ledig, men har lite saker att fixa och dona med på förmiddagen sen förmodligen ta en sväng på stan med sara :) skönt, då sover man inte bort hela dagen! om det är regn ska jag nog ligga hemma hela kvällen och läsa, lol.
är liiite sugen på höst (det får man väl inte säga högt) så man kan börja använda sig av jeans och koftor igen :) har nämligen haft jeans som största shoppingprioritet den här sommaren!?!?
NU the hills, glass, sen sova kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0