Dricker funlight saft ur vinglas!

hade en helt okey dag på jobbet. satte mig i lite annorlunda sysslor än vanligt :) tiden gick fort och när jag slutade kom cet och hämtade mig så slängde vi i oss lite middag. han på sin rast och jag innan sara kom in till söder, söder som förövrigt var helt dött...satt på snaps knappt en timma sen skulle vi gå vidare men ingenting lockade, folktomt och tråkigt stämning överallt (förutom på cpf*ttjaghatar fenix) så vi åkte faktiskt hem haha. roliga tjejer! stod och glodde på någon hallelujah församling/sekt som stod och sjöng på medborgarplatsen - psykon! en tjej kom fram till oss och pratade som om vi vore dumma i huvudet och riktiga loosers som inte trodde på jesus, gud eller frälsning. dom är bara idioter som inte vågar vara ensamma och då nöjer dom sig med att ha gud som närhet! låter verkligen jätte sunt...MEN MAN FÅR TRO OCH VARA SOM MAN VILL!! :)
imorn blir det jobb också och nu är det inte många timmar/dygn kvar tills min lilla förvandling ;) är så himla taggad! är lite taggad på det höstväder som verkar kommit och hälsat på. tycker det är så himla mysigt med höst! och så kan man börja använda sina nyinhandlade boots ... eller mina beiga kilklack :P
kollar på en skit dålig film med tara reid, hon är verkligen en dålig skådis (sorry)! snart kommer skrutt hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0