POOR.ME-?

Är fortfarande inte helt kry men nu är jag uttråkad. Vill gå ut, umgås och ha trevligt. Det är sol och man vet inte hur länge solen skiner i denna stad och de senaste dagarna när jag satt mina fossingar utanför porten har det spöregnat. Problemet är att man kommer väl bli ännu sjukare om jag går ut och då kommer min ac-förkylning aldrig släppa taget. Appropå det här med lägenhet så har jag en plan men kommer inte att avslöja min superba ide om den inte går igenom :)

man får väl hyra upp sig på en miljard filmer den här helgen och längta ut till det fria. tröstar mig  med att jag åker till italien om mindre än en månad :) svejs






är lite sugen på sånna där sjuka bravader som man hade för sig för... uppenbarligen två år sen? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0