SO I STICK TO WHAT I PREFER!

if you want me to be real deep, i hook you up with some poetry!

vart du än är i livet, vilken plats du än befinner dig på och till och med i nästan alla filmer så är orden som villa vovve volvo barn väldigt skrämmande och det känns nästan som att man ska ta kål på planetens karlar när man yttar de "förbjudna" orden. man skulle kunna tro att man föreslagit ett tredje världskrig eller att man bett dom åka fram och tillbaka till mars... åldern spelar ingen roll för hur och vida man ska få en reaktion (definitivt blir det icke mkt till erektion...) eller inte. ofta är reaktionen rätt risig (ofta! inte alltid). det känns som att karlar ofta väntar på något slags universellt tecken som ska trilla ner från himlen och så länge det inte trillat ner något tecken framför fötterna på dom är de rätt bestämda om att det är inget liv dom vill leva utan dom håller sig hellre till det livet dom alltid levt, som inte innebär några större förändringar, det livet som "dom föredrar"! nu skulle man kunna tro att jag sitter här och väntar på denna gudagåva men det är inte fallet. är bara så himla fascinerad över hur skrämmande det är för vår manliga vän. istället för att se det som att ett helt nytt liv startar ser det manliga könet det hellre som slutet på det lyckliga ungkarlsliv som erbjöd både det ena och det andra... (och sen en eloge till de killar som valt att reagera på helt andra sätt!) kvinnan - är väl kanske inte helt oskyldig - som går och väntar på någon klocka som ska börja ringa innanför torson (?!) på oss. kan man inte bara låta det ske? om man är någorlunda mogen och vuxen. jag tror ändå på att när kroppen och hjärnan är redo så blir det så, för bådas del.

okej, nu blev det en massa babbel om barn och jag vet inte vad men tanken slog mig bara. kan istället berätta att restaurangen och baren fenix på götgatsbacken är ett riktig skämt. de ansvariga blåser sina anställda och beter sig som riktiga idioter. har jagat min lön nu i två veckor och det handlar, efter lite beräkning, om nästan sex tusen. det är så pinsamt! och jag är tydligen inte den första... men nu blir det snart hårdhanskarna!

annars tackar jag för en super mysig fredag till rosanna och hennes systerson rufus! var i björns trädgård och lekte, handlade (och lagade) tacos. det var ett himla liv innan rufus somnade sen blev det några avsnitt sex and the city =) nu blir det jobb hela helgen, blääk... MEN DET ÄR BARA EN VECKA KVAR TILL SICILIEN =D



Kommentarer
Postat av: roooosnanananna

jag håller med dig helt och hållet!!!!!! haha puss

2010-08-28 @ 14:41:14
URL: http://rosanna.gatti.se
Postat av: JAAAG

visst ;);)

2010-08-29 @ 01:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0