svensk.hemmafru

startade dagen med lite havregrynsgröt sen efter klockan två har jag varit mer hemmafru än nån annan. diskat, damsugit, moppat, städat undan allting som låg där det inte skulle ligga, lagat mat (världens sötaste lillebror gjorde tzatsiki till mina italienska pannbiffar) och sen diskat igen! och plockat undan :) är faktiskt lite stolt över mig själv! det var nämligen så att vi bjöd huddingefamiljen på middag då dom aldrig varit här tidigare. så mamma peder patric sara och lilla ella kom och åt gott och drack gott. satt och babblade om allt och ingenting - super mysigt! nu sitter jag och glor på sagan om ringen igen och dricker lite vin (jag tycker helt plötsligt om rödvin?!?). ska snart gå och nana.. imorn blir det jobb igen, 17-23, blää!
puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0