MEN:IN:PINK!

känns skit skönt att jag verkligen vänt tillbaka mitt dygn. idag vaknade jag vid tio och låg och drog mig nästan två timmar och strökollade på en film, vid tolv började jag göra mig redo för gymmet och 45 minuter fick räcka idag. har inte blivit riktigt frisk ännu :/ rosanna och moi och sen in till stan och tog en kaffe innan jag började jobba. det gick superfort på jobbet idag och var rätt kul faktiskt. sprang lite ärenden och fick med mig lite smycken i farten haha.

imorn blir det full rulle. ska vara hundvakt och saris lilla ögonsten! ella.. och vi ska göra väldigt spännande saker men kommer inte säga vad utan ni får reda på allt imorn ;) en kopp godnatt te, how i met your mother.... sen dyka ner i duntäcket! men börjar bli trisst att somna själv nu men men, gullet kom hem med kinderägg i natt så han är förlåten haha :D
NATTI

Kommentarer
Postat av: sofia

Å snälla kan inte du berätta varför fenix bar o restaurag är så dålig. jag har nämligen sökt jobb där. vilka är ägarna? är det familjeföretag? är dom softa? är det ungdomar som jobbar? hur är dom? Det vore verkligen hur snällt som helst för du verkar hata stället.

VH Sofia

2010-08-31 @ 10:37:12
Postat av: julia

Jag "hatar" det stället för att dom inte har gett mig min lön ännu (två veckor försenad) och dom beter sig som ingenting har hänt... det händer inte ett skit. Plus att en del av personalen är inte speciellt tillmötesgående. Väldigt tråkigt!

2010-09-01 @ 00:42:49
URL: http://juliamoore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0