whateveryoulike

klockan börjar närma sig den tiden man har tid att fundera och grubbla. kollar på mtv i pausen på min bästa väns bröllop. just nu är det whatever you like med T.I
- är det så konstigt att man drömmer om att bli behandlad som en prinsessa, "få vad man vill" trots att det konkreta är oväsentligt! att vara övertygad om att man är oslagbar och det finns ingenting som kan konkurrera ut mig. jag drömmer om tjafs som handlar om städning, att någon snarkat...att jag råkade missfärga tvätten - jag farar över bråk om otrohet, att inte vara oslagbar utan att vara utkonkurrerad
"det är mänskligt att fela, men gudomligt att förlåta"
- det kanske är min tur att ta över.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0