4:e Advent!

Godmorgon (dag?), nu är det inte många dagar kvar till julafton! Det är fjärde advent och nu har vi varit på julbord, det är så mycket snö att jag knappt kom fram till kiosken när jag skulle handla mjölk och man kan sova hela dagen :) jag älskar vintern! nu kan man dessutom gå och längta till min förmodligen första thailand resa. Jag har verkligen saker att se fram emot den här våren!

Julbordet igår var verkligen mumsfilibabba!! Var inte där så överdrivet länge men det är verkligen världens bästa julbord. Längtar redan till nästa år :) Idag måste jag hem till pappsen för att låta min lillebror omformatera min viruscpdator! Hoppas jag hittar alla sånna där skivor annars måste jag köpa nya. Sen ikväll blir det förmodligen bio. Dvs om man ens lyckas ta sig ut!

In i duschen - ingen ide att fixa sig för mycket för det kommer definitivt snöa bort!!



jag, julafton 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0