AND...

ceannisväska, fjällräven, parfym, kandelaber, ljus, kläder, iphonefodral, kokböcker, plattång, kalender och en dagbok.
julafton igår var super mysig. lillwilma fick väl utan överdrift kanske 50 julklappar... och jag fick precis det jag hade önskat mig! så idag är jag super nöjd och det kvar står några present utbyten ikväll också hos pappa efter kalkonmiddan. trots att julen är mer eller mindre över nu så har jag fortfarande inte fått någon julkänsla. skit konstigt! förmodligen för att allting gått så himla fort... nu är det ju bara nyår kvar sen är det helt plötsligt 2011, helt nytt år. men som sagt, idag blir det kalkonmiddag, kanske stan. det som händer sen händer sen!
lägger upp bilder senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0