dont feel no pain, just smile back.

måste få tankarna på annat... visste ni..?



att jag - saknar väldigt mycket och många just nu
att jag vill - flytta!!
att min senaste kyss - var igår eller idag...
att jag lyssnar mycket på - eminem och min mamma!
att jag funderar på - vad jag ska göra "på riktigt" i vår.
att jag pratar - väldigt fort och utan att tänka
att jag inte gillar - egoistiska människor
att min första riktiga kyss - pirrade
att jag avskyr när folk pratar - skit och om saker dom inte har någon aning om!
att kärlek är - svårt som fan
att jag gillar - dig!
att jag alltid kommer att - hatälska människor
att jag är förälskad i - i min dröm lägenhet
att sist jag grät var - igår
att min mobiltelefon är - helt jävla oduglig!
att när jag vaknar på morgonen - önskar jag att min garderob var större och att vi hade godare kaffe hemma.
att innan jag går och lägger mig - drömmer mig bort
att idag har jag - botat min dator från allt virus 
att jag just nu tänker på - alldeles för mycket
att i kväll ska jag - på bio, tron 3D
att i morgon kommer jag - jobba och kanske ta mig till en visning, om inte annat för att få drömma
att jag verkligen vill - vara lycklig, rik, med hund och precis kommit hem från världens bästa semester!

 

känner mig ungefär så här just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0