LOVEACTUALLY!

Juldagarna svepte verkligen förbi. Det känns verkligen som att allting är över så snabbt... Man längtar till vissa tillfällen i flera veckor/månader sen helt plötsligt är allting bara slut. Och det värsta är att man går och laddar upp sig och thats it. Så himla rastlös som jag är, och uttråkad, så är ju det här helt förskräckligt! Men hur som helst är jag iaf super nöjd med julen :)

försökte mig på mellandagsrean redan igår men det gick åt helvete! hittade ingenting, förutom en diskmaskin, och det var sinnesjukt mycket folk så man blev helt tokig. men tillbringade i alla fall några timmar i forum sen blev det filmmys hos peter, jag och alla grabbar haha ;) vi hyrde en film med aston kutcher och sorry älskling men fy fan vad snygg han blivit. eftersom jag är den enda som hatar thats 70' show så tycker jag att han är as kass och inte speciellt snygg, töntig tönt?! men prisa gud vad het han blivit plus att han var ju helt gudomlig (som pojkvän) så jag föll väl lite extra... japp, herregud! och så sitter man framför love actually ikväll... som om det gör saken bättre... lovesucker!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0