Rehab.

fortfarande hemma hos mamma och njuter av att inte behöva vara vuxen. tänkte åka hem igår/idag men blev inte så. frågade cet om det så för jävligt ut hemma nu och aa tydligen gjorde de det. så har verkligen ingen lust att åka hem och börja städa direkt. fyfan! känns lite som jag har varit på en liten lyx - ta hand om mig själv - semester. ska nog åka hem till mamsen oftare hihi.

imorn åker jag o cet nog hem till sandrita och mackan på ingarö. ska väl ha lite julmys och så ska det bli kul att göra något med skruttisen. ska väl också ta ett seriöst (!!!!) snacka angående att bli med valp. så vi får väl se... sen så småning om måste jag julpynta hemma oxå! kulkulkul :) 

nu ska jag skala lite potisar. puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0