SJUK ♥ Mamma

är hemma hos mamma och är super sjuk! fy usch. har varit här två nätter nu och kanske stannar här inatt också. mamma är bäst på att ta hand om mig när jag är sjuk ♥ har inte varit utanför dörren (igår när vi åkte till ica räknas inte) sen i onsdags. kände redan på jobbet att jag mådde dåligt och sista timmen var en pina. åkte hem och åt middag och kollade på film i soffan. somnade på soffan och det har inte jag gjort på väldigt länge. igår hade vi julmys. jag och mamma bakade chokladkola som hette världens godaste kola men resultatet var bläk! så vi bakade dessmer lussebullar och knäck istället :)

det är verkligen mysigt att bo hemma hos mamma några dagar. man behöver inte oroa sig för sånt man verkligen inte orkar med när man är sjuk - middag, städa etc. nu kan jag bara ligga i soffan under mitt täcka och vara sjuk! plus att man får äta lussebullar till frukost lunch och middag haha.

ikväll är det idolfinal mellan minnah och jay som tydligen gått och blivit kära. såklart. så får se om jag stannar hemma hos mamma, hon lovade att kolla på idol om jag stannade kvar haha, eller om jag åker hem. tänker i alla fall inte åka kommunalt när jag mår så här! fyfyfy! men hur som helst kommer jag vara bunkrad framför tvn hela kvällen. vill stanna kvar här för det är så himla mysigt men saknar cet jätte mycket! har inte setts sen i tisdagskväll när vi gick och la oss. så här länge har vi inte varit ifrån varandra sen vi blev tillsammans för sista (haha) gången i juli! känns skit knäppt.

får se hur det blir senare. ska kolla på en film jag spelade in igår med jason statham ♥ får se om den är lika bra som du är snygg! ska stila till mig lite (göra om min fläta) sen krypa ner under täcket med mitt te. puss puuuss



"världens äckligaste chokladkola"





mamma ♥





världens mysigaste kök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0