TRÖTT!

- fick lite ångest över nyår nu. vad ska man ha på sig och vad ska man göra? haha
jag köpte ju en puder rosa/lila klänning från kaffe för någon månad sen men vet inte om jag ångrar mig nu...usch tycker sånt här är jobbigt och larvigt! kan man inte bara få ha på sig jeans och en topp? det kanske är lite kul att klä upp sig också, för en gångs skull.

saknar min "lillkusin", ska bli super mysigt att få krama om henne på julafton. haha har köpt massa julklappar till henne! finns det något roligare än att handla barnkläder?? det finns så himla mycket fina saker så att man dör!

blev ingen visning idag! orkade verkligen inte. har legat på soffan sen jag kom hem, vid halv sex. är helt utmattad. kommer nog inte ens bli någon middag ikväll... snark!

imorn ska jag julhandla och försöka skaffa mig en iphone. nu ska jag städa undan lite, sen krypa i soffan med täcka, te och kolla på csi. kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam








VILKEN ÄR FINAST???????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0