xmas.

nu kurerar jag mig med kortisonnässpay och ligger bara och väntar på att bli superfrisk! vill träna och kunna röra på mig. istället ligger jag hemma och tycker synd om mig själv. kanske blir promenader fram till helgen :)

nu är iaf julpyntet klart! det är skit mysigt här hemma. och granen blev jätte fin! ibland när det slinker ner en liten lussebulle så luktar det till och med julbak i lägenheten. dörrkransen gör så att det luktar gran hemma haha och det är toppen för min plastgran luktar inte så mycket!

har varit i nynäshamn idag men sandra och kollat på en ny bil till henne. provkörde med sommardäck haha men vi och bilen klarade oss väl! ikväll blir det bara jag och soffan. bläääää - vill inte alls sitta hemma ikväll men cet måste jobba :(


min superfina julgran :):)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0