LASTXMAS.

nu är det bara torsdagen kvar (vilket dessutom är minijulafton för mig). längtar till julafton och att få träffa alla släktingar som jag inte träffat sen min student typ! tiden går så fort så man reagerar inte ens på att det gått mer än ett halvår...
idag blev det inte roligare än jobb, jobb och jobb. har ägnat hela kvällen åt att göra julgodis men har ingen aning om dom blev goda?! kunde inte ens förmå mig att smaka med tanken på att det mer eller mindre stank choklad i hela lägenheten... tröttnade helt! men det får blir lite gåvor på julafton så slipper jag trycka i mig alla (100 st).
imorn blir det farsta!! tjoho :) köpa iphone och de sista julklapparna. sen sola och tillsist hem till pappsen för minijulafton ;D



eva var här förra veckan, saknar henne som in i helvete!! men är glad för hennes skull att hon gör det hon vill. lägger upp bilder på oss från i fjol.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0