MY.SECRET.

nu känner jag att det är dags att börja rensa tankarna på riktigt! visserligen har jag ju lilla bloggen men kan trots allt inte skriva vad jag vill här (tror inte ens det är lagligt)... i min nya "my secrets" bok ska jag skriva allt som kommer över mina tankar. framför allt det jag behöver få ur mig! det känns faktiskt riktigt bra, den enda nackdelen är att jag har svårt att fortsätta med sånna saker, glömmer bort att skriva efter ett tag även fast jag älskar att skriva! men det kanske var förr när man flyttade runt mellan mamma och pappa som det var svårt att komma igång med sånt men nu lägger jag bara boken på mitt låtsats nattduksbord och så kan jag skriva hur mycket jag vill! kanon!

var ledig idag. ni som känner mig vet hur mycket jag älskar att vara ledig - lycka! eller vem gör egentligen inte det?! började morgonen med att gå upp en timma förtidigt men märkte det rätt snabbt så studsade tillbaka ner i sängen under täcket. sen var det upp till frissan (ska se om jag kan lyckas ta några snygga bilder och lägga upp) och sen förbi solariumet. hittade en ny nyårsklänning :) en svart med stenar på, superfin, men super kort. så nu behöver jag ju inte vara orolig för att se naken ut för mina solariumtimmar har inte gett sååå mycket resultat som jag hoppats på men ändå skönt att inte vara genomskinlig!
träffade sara på eftermiddagen och tog en fika och "catchade up" det som vi missat eftersom vi inte setts sen i augusti... det var skit kul att höra allt som hänt (fick updates av katti igår också) och trots att det gått tre månader är det även som om ingenting har hänt! sjukt! skulle ha åkt hem till daddy och kollat på film men orkade inte riktigt. kände att det blev lite omständigt så åkte hem, diskade för fulla puckar och nu - nymålade naglar - sweeet!




min sexiga (he he) "dagbok"




alternativ 2 till nyår... har ni ens sett alternativ 1? äsch lägger upp den imorn isf.




ett år sen, nästan exakt! men i år jobbar min älskade älskling på nyår (asshole) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0