WORKOUT♥

nu ska jag sova. avslutade dagen med att göra ett litet träningsprogram som jag ska försöka att hålla så gott som det går med jobb och sånt. har julhandlat det mesta idag - shit vad dyrt det är med julklappar haha - handlade mest till wilmisen. det finns så himla mycket fina barnkläder så att man dör! kommer kanske handla ännu mer. ops! det är några klappar kvar, bland annat mysterious cesars, men fixar det sista på torsdag (ska köpa en julklapp åt mig själv också.. en iphone!!)

så nu ska det bli omformatering av denna kropp till thailand, och sommaren :) är faktiskt skit taggad!

mitt nya program:



(har inte fått mitt jobbschema för vecka 4 än så vet inte hur jag kommer kunna träna)



nu är det bara tre dagar kvar till julafton! älskar julen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0