B&J

trodde kanske att en halv liter ben&jerrys skulle göra mig lite gladare. men nä! är på jätte konstigt humör idag, känner mig bara helt matt och vill bara sova. hade ett jobbigt samtal med min PA handledare igår, kommer tydligen inte kunna nå några högra betyg för att min process inte varit tillräckligt bra :( så det sucker och tog totalt musten ur mig!! så just nu känns skolan som ett skämt och känns som jag inte ens orkar bry mig om att anstränga mig i PA nu för kommer ju ändå inte leda någon stans... ååhh, klagobloggen, men idag är allt verkligen bläk!

dessutom har min karl varit borta en vecka nu. nu börjar jag sakna honom riktigt mycket! det är alla hjärtans dag när han kommer hem dessutom, finns nog ingen dag på året som är så mycket ångest som den. hoppas han har lite tid för mig!? annars får jag fira med frugan eva :) haha!

ååhh skitsamma! jävla skit dag :(

HÖÖÖRS



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0